خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه ام البنین همدان از ارسال ششمین مرحله کمک های مردمی به جبهه مقاومت پایگاه ام البنین همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

ارسال ششمین مرحله کمک‌های مردمی پایگاه ام البنین همدان به جبهه مقاومتاکرم محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ششمین مرحله از کمک های مردمی پایگاه ام البنین همدان به جبهه مقاومت ارسال شد.

وی افزود: این کمک‌ها در راستای حمایت از مردم مظلوم سوریه و کمک به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم جمع‌آوری شده و ارسال می‌شود.

فرمانده پایگاه ام البنین همدان ابراز داشت: تعداد یک هزار و 200 شیشه ترشی، چهار کارتن قند و شکر به میزان 100 کیلوگرم، عرقیجات 150 شیشه، خشکبار از قبیل گردو، بادام، آجیل، برگه زردآلو به میزان هشت کیلو، برنج، حبوبات از قبیل نخود و لوبیا، پتو به تعداد 2 تخته و لباس از جمله این کمک‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: تمام این اقلام به مبلغ 6 میلیون تومان از سوی مردم کوی محمدی در پایگاه ام البنین حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه همدان برای انتقال به سوریه اهدا شد.

محمدی در پایان ضمن آرزوی پیروزی برای مدافعان حرم اهل بیت(ع) ابراز داشت: همانطور که شهید «حججی»ها از خانواده خود می گذرند تا ما در رفاه و آسایش و آرامش باشیم بنابراین باید خاک پای آنان را توتیای چشمان خود کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات