خبرهای داغ:
امام جمعه سمنان:

زورگویی و رجزخوانی آمریکا امروز بیشتر از گذشته شده است/ دشمنی‌ها پس از مذاکره بیشتر شد

امام جمعه سمنان گفت: زورگویی و رجزخوانی آمریکا امروز بیشتر از گذشته شده است و دشمنی‌ها پس از مذاکره بیشتر شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۷۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان،  آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، با اشاره به توطئه همیشگی دشمنان ایران و اسلام بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که دشمن اسلام شیطانی مکار است که هیچ‌گاه دست از دسیسه برنمی‌دارد.

وی افزود: برخی بر این باور بودند که اگر با آمریکا مذاکره کنیم، دشمنی دشمنان کم می‌شود؛ درحالی‌که این دشمنی پس از مذاکره بیشتر شده است.

شاهچراغی با بیان اینکه زورگویی و رجزخوانی آمریکا امروز بیشتر از گذشته شده است، ادامه داد: دشمن در پی نابودی کشور است و ملت ایران باید برابر این زورگویی ذره‌ای عقب‌گرد نکنند و مقام معظم رهبری نیز در این راستا سفارش زیادی کرده‌اند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مسؤولان کشور باید مراقب باشند و اجازه توطئه علیه جمهوری اسلامی را ندهند.

شاهچراغی بیان کرد: اکنون به همت نیروهای امنیتی، سفره داعش جمع شده است و فتنه آمریکایی در نطفه خفه شد؛ آمادگی جوانان برای مبارزه با این دسیسه‌ها نشان از غیرت و دلدادگی آنان است.

وی به پیش‌رو بودن روز بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: کلمه بسیج مقدس است و زیبایی و اقتدار همیشه با این نیروهای خالص همراه خواهد بود.

امام جمعه سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، نوجوان 13 ساله بیان کرد: در این کشور، حججی‌هایی هستند که با تأسی از راه فهمیده‌ها، اجازه نفوذ دشمن به کشور را نخواهند داد و راه این نوجوانان و جوانان همیشه زنده است.

وی در ادامه بر مساعدت مردمی برای خدمات‌دهی به زائران امام حسین (ع) تأکید کرد و افزود: کربلا عرش خداوند است و زائران کوی امام حسین (ع) درواقع عرش خداوند را زیارت می‌کنند‌.

وی افزود: موکب شهرستان سمنان از اربعین سال گذشته تاکنون به فکر خدمات‌رسانی به زائران است و باید مردم در این خدمات‌دهی شریک شوند و این امر خیر با زیارت امام حسین (ع) برابری می‌کند.

امام جمعه سمنان با دعوت نمازگزاران به رعایت فریضه تقوا بیان کرد: تقوا سه درجه دارد؛ تقوای از حرام، تقوای از حلال و تقوای از غیر خدا.

شاهچراغی ادامه داد: تا وقتی گرفتار چشم، دل و دامن هستیم، نمی‌توانیم از خط تقوا عبور کنیم و برای تقویت این درجه باید نیات خالص شود.

وی گفت: گناه ذلت و تقوا زمینه‌ای برای خروج از گناه است و باید تلاش کنیم و به دعوت ائمه برای رعایت این فریضه الهی پاسخ بگوییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها