نماینده ولی‌فقیه‌ در استان مرکزی:

پیاده‌روی اربعین حسینی قدرت‌نمایی جهان اسلام است/توان نظامی ایران قابل مذاکره نیست

نماینده ولی‌فقیه‌ در استان مرکزی گفت: ایران بر سر قدرت دفاعی خود را با هیچ کس در دنیا مذاکره نمی‌کند، قدرت دفاعی کشور بهترین نقشه راه و استراتژی برای عظمت و استقلال و سربلندی کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۸۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌االله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه‌ در استان مرکزی در آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اساس حکومت اسلامی را برقراری عدالت اجتماعی دانست و گفت: گسترش عدالت در جامعه از نشانه‌های متقین است.

وی برقراری عدالت را از اصلی‌ترین زمینه ظهور حکومت امام زمان(عج) دانست و افزود: چنانچه عدالت در جامعه برقرار شود افراد فاسد، زورگو و متجاوز به حقد مردم نمی‌توانند جولان دهند؛ برای برقرار شدن عدالت در جامعه باید تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه‌ در استان مرکزی با اشاره به ضرورت جلوگیری از خشم و خشونت در جامعه تصریح کرد: تاکید قرآن و روایات، این است که در برابر هر عمل ناروایی عکس العمل نشان ندهیم و آن را نادیده و نشنیده بگیریم تا در جامعه حتی الامکان از نزاع و درگیری و شعله ور شدن آتش خشم و کینه کاسته شود.

وی در بخشی از سخنان خود به در پیش رو بودن پیاده‌روی اربعین اشاره و تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و بیداری امت‌های اسلامی شاهد برگزاری همایش عظیم پیاده‌روی اربعین هستیم و این همایش بزرگ جهان اسلام علی‌رغم توطئه‌های دشمنان هر سال با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

آیت‌االله دری نجف‌آبادی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی امروز به بزرگترین تظاهرات مردمی وفادار و عاشقان امام حسین(ع) در سراسر عالم تبدیل شده است. همه باید با برنامه‌ریزی صحیح در جهت هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

وی راه امام حسین(ع) را راه عزت، شرف و راه حیات دنیا و آخرت انسان‌ها دانست و افزود: پیاده‌روی اربعین یکی از بزرگترین شعائر انقلاب در عظمت اهل بیت(ع) است و کسی نباید در این مسیر به فکر منافع مالی خود باشد بلکه باید خدمات صادقانه بع عنوان اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه‌ در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بر لوزم تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور تاکید و تصریح کرد: از اواخر دوران صفویه تا دوران قاجار و رژیم مستبد پهلوی متاسفانه تاریخ ایران را بررسی کنیم خواهیم دید که آنچه باعث شده بود ایران مورد تاخت و تاز قدرت‌های سلطه‌گر قرار گیرد نداشتن تجهیزات نظامی و فرماندهان لایق بود.

آیت‌االله دری نجف‌آبادی گفت: خوشبختانه نهضت انقلاب اسلامی باعث شد تا جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا و منطقه از اقتدار بسیاری برخوردار باشد و این‌ها به خاطر تکیه به تجهیزات نظامی و فرماندهان لایق است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران بر سر قدرت دفاعی خود را با هیچ کس در دنیا مذاکره نمی‌کند، قدرت دفاعی کشور بهترین نقشه راه و استراتژی برای عظمت و استقلال و سربلندی کشور است.

نماینده ولی‌فقیه‌ در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملت ایران با درسی که از تاریخ این کشور گرفته است هوشیارانه و با بصیرت هر چه بیشتر ضمن تقویت قدرت دفاعی و نظامی خود در مقابل دشمنان و متجاوزان می‌ایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار