خبرهای داغ:
فیلم مستند "داریا" با روایتگری موضوع جنگ در سوریه در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۰۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

مستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مستند" داریا" با روایتگری موضوع جنگ در سوریه امروز با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابی‌طالب(ع) قم، وحید یامین پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و حجت‌الاسلام صابری پدر شهید مدافع حرم مهدی صابری از فرماندهان لشکر فاطمیون در سالن همایش‌های حوزه هنری استان، رونمایی شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صابری پدر شهید مدافع حرم مهدی صابری در این مراسم، امنیت، رفاه و آسایش جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا باجانفشانی‌های خود نشان دادند که دیگر شیعه، شیعه سال 61 هجری قمری نیست که این‌همه ظلم و ستم به خاندان امامت و رسالت روا دارند.

وی افزود: امروز در بناگوش اسرائیل چندین حزب‌الله قدرتمند شکل‌گرفته است که قلب امام زمان(عج) شاد و قلب دشمنان ناراحت است.

در این مستند به روایت وضعیت شهر داریا و مرقد مطهر حضرت سکینه(س) بعد چند از سال جنگ و درگیری در این شهر پرداخته‌شده است، این مستند با موضوع روایتگری از جنگ توسط مستندسازان کانون روایت مقاومت ساخته‌شده است.

این شهر که از سال 2012 موردحمله گروهک‌های تروریستی قرار گرفت نهایتاً در فوریه 2016 با خروج تکفیری جز ویرانی از این شهر باقی نماند.

ارسال نظرات