خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم:
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم گفت: باز شدن راه زمینی عراق، سوریه، لبنان و ایران ثمره خون شهدا است، تا دیروز دشمن تا دروازه‌های دمشق پیش رفته بود اما امروز استقامت رزمندگان جبهه مقاومت سبب عقب‌نشینی دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۱۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

استقامت رزمندگان جبهه مقاومت سبب عقب‌نشینی دشمنان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسدالله گنجعلی در مراسم رونمایی از مستند" داریا" با روایتگری موضوع جنگ در سوریه  که امروز در سالن همایش‌های حوزه هنری استان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این مراسم اظهار داشت: ساخت مستنداتی این‌چنینی در صحنه جبهه مقاومت بسیار است و امید داریم روزی این‌گونه مستندات بیشتر رونمایی شود تا مردم باعظمت کار آشنا شوند.

وی با بیان اینکه امروز صحنه جبهه مقاومت شاهد پیروزی‌های بزرگی است که درصحنه بین‌المللی مشاهده می‌شود، افزود: همواره میان جبهه حق و کفر در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون یک نابرابری بوده است، که تعداد جبهه اسلام کمتر از جبهه کفر بوده اما نتایج حاکی از آن است که اثرگذاری جبهه اسلام بیش از جبهه کفر بوده است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که مسلمانان را به صبر و استقامت دعوت می‌کند، گفت: ثمره 38 سال صبر، مقاومت و مطیع ولایت بودن صحنه پیروزی‌های جبهه استقامت و مقاومت است.

گنجعلی با اشاره به اینکه امروز با دشمنانی روبرو هستیم که هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر قرار دارند، تصریح کرد: امروز روسیه و ترکیه دنبال روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران هستند، و یا قطر کشور کوچکی که هم پول و هم رسانه دارد دست به‌سوی نظام اسلامی ایران دراز کرده است.

وی ادامه داد: حتی عربستان نیز که از هیچ توطئه‌ای در قبال جمهوری اسلامی ایران از نظر تجهیزات نیروهای مسلح و داعش کوتاهی نمی‌کرد امروز به التماس افتاده و رسانه‌هایش را از توهین به جمهوری اسلامی ایران ممنوع می‌کند و این ثمره استقامت جبهه مقاومت است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم بیان کرد: باز شدن راه زمینی عراق، سوریه، لبنان و ایران ثمره خون شهدا است، تا دیروز دشمن تا دروازه‌های دمشق پیش رفته بود اما امروز استقامت رزمندگان جبهه مقاومت سبب عقب‌نشینی دشمنان شده و این‌ها همه ثمره خون شهدا است.

گنجعلی با تأکید بر اینکه جبهه سوریه و مقاومت روزبه‌روز به سمت پیروزی‌های بیشتر پیش خواهد رفت، گفت: اینکه ترامپ این‌همه عصبانی است و یا نخست‌وزیر اسرائیل داد میزند به این دلیل است که در گوشه مرزهای اسرائیل پایگاه‌های ایران را می‌بیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها