خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه) با حضور در منزل شهید مدافع حرم "مصطفی نبی‌لو" با خانواده این شهید در قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۲۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

رئیس کمیته امداد با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید پرویز فتاح ظهر امروز به همراه صادقی استاندار قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قوامی امام‌جمعه پردیسان، معاونان کمیته امداد استان قم و جمعی از مسئولان استانی در منزل شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) حضور و با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه) در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید مدافع حرم اظهار داشت: نیل به حضرت حق در سیمای شهید نبی‌لو موج می‌زد و این شهید والامقام با وجود مجروحیت ولی اشتیاق وصف‌ناشدنی برای رسیدن به شهادت داشت.

همچنین در این دیدار همسر شهید نبی‌لو نیز با اشاره به ولایت‌پذیری ویژه این شهید ابراز کرد: همواره این شهید تأکیدات فراوان بر تبعیت از ولایت داشتند و شهادت در راه ولایت را زمینه‌سازی برای ظهور می‌دانستند.

شهید مصطفی نبی لو رزمنده و جانباز دفاع مقدس، از مسئولان کمیته امداد تهران و از خادمان حرم حضرت معصومه(س) و ساکن در شهر پردیسان قم بود که پس از چهارمین اعزام به سوریه، روز شنبه 29 مهرماه در منطقه دیرالزور به شهادت رسید.

ارسال نظرات