خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد در قم:

قساوت‌های کربلا در سوریه زنده شد؛ فداکاری مدافعان حرم در سینه تاریخ خواهد ماند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه)گفت: خاطرات کربلا در سوریه زنده شده است و اگر زمانی تنها می‌شنیدیم که چه جنایاتی بر سر امام حسین(ع) آورده‌اند، در چند سال اخیر قساوت‌های بیشتر از آن را در سوریه به چشم دیده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۲۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

قساوت‌های کربلا در سوریه زنده شد؛ فداکاری مدافعان حرم در سینه تاریخ خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، سید پرویز فتاح ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، شهید مصطفی نبی‌لو ضمن بیان خاطراتی از آخرین ملاقات با این شهید والامقام اظهار داشت: رسیدن به آرزوی شهادت در سیمای این شهید بزرگوار موج می‌زد و در ملاقات آخر بسیار تأکید دعا‌کردن برای رسیدن به شهادت داشتند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پای آرمان انقلاب، امام و رهبری ایستاده و جزئی جداناشدنی از انقلاب خواهند بود، افزود: قدم گذاشتن این شهدا در این مسیر عزت کشور را به‌همراه داشته و به‌لطف خداوند هر روز شاهد افزایش این عزت در جهان هستیم.

رئیس کمیته امداد دلیل عصبانیت بیش‌ از حد دشمنان را مربوط به عزت کشور دانست و گفت: جای‌بسی خوشحالی است که امدادگری و دفاع از حرم با یکدیگر تلفیق‌شده، چراکه هر دو باهدف نجات جان مردم و اقشار ضعیف به‌دنبال ایجاد فرهنگ ایثار و خدمت است.

وی با تأکید براینکه اگر مدافعان حرم نبودند، هم‌اکنون باید شاهد جولان داعش در تهران بودیم، عنوان کرد: ناموس و امنیت مردم رگ غیرت عزیزان این کشور را متورم می‌کند و شهدای مدافع حرم در دفاع از آرمان‌های نظام به دنبال دفاع از امنیت مردم هستند.

فتاح با بیان اینکه ایثارگری شهدای مدافع حرم در سینه تاریخ ثبت خواهد شد، تصریح کرد: خاطرات کربلا در سوریه زنده شده است و اگر زمانی تنها می‌شنیدیم که چه جنایاتی بر سر امام حسین(ع) آورده‌اند، در چند سال اخیر قساوت‌های بیشتر از آن را در سوریه به چشم دیده‌ایم و شهدای مدافع حرم با صبر و سختی‌های بی‌بدیل جلوی شرارت‌های بدخواهان دین را گرفته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار