مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از 1500 نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۳۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیجئ از لرستان دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند.

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با همکاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی با حضور در نماز دشمن شکن جمعه وبا برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت در راستای اجرای طرح شمیم خدمت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران خرم‌آبادی پرداختند.

وی به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست قند خون و فشارخون خدمات دندانپزشکی، تغذیه و روانشناسی بصورت رایگان توسط پزشک و کارشناسان مربوطه در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در زمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه مورد مشاوره قرار گرفتند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ایستگاههای سلامت دردیگر مصلاهای استان نیزجهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به نمازگزارن برپا شد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات