مسئول تعلیم وتربیت بسیج ناحیه مقامت بسیج شهرستان پلدختر:
مسئول تعلیم وتربیت بسیج ناحیه مقامت بسیج شهرستان پلدخترگفت: سرنوشت و آینده هر کشور به دست جوانان و نوجوانان هر جامعه هست امروز شما نوجوانان و جوانان اعضای عزیز حلقات صالحین نورچشمی‌ها و آینده این نظام و انقلاب هستید.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۴۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد براتی در اردوی حلقات نوع الف. حوزه ثامن الائمه شهری شهرستان پلدختر خطاب به جوانان اظهار داشت: سرنوشت و آینده هر کشور به دست جوانان و نوجوانان هر جامعه هست امروز شما نوجوانان و جوانان اعضای عزیز حلقات صالحین نورچشمی‌ها و آینده این نظام و انقلاب هستید.

وی افزود: خروجی این حلقات صالحین باید افراد مومن، متعهد، ولایتمدار، متخصص، ورزشکار، دانشمند، پژوهشگر و نخبگان آینده جامعه باشد.
 
جوانان امید انقلابند

وی با تاکید بر اینکه بسیجی باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بداند خاطر نشان کرد: بسیجی باید گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان باشد، باید مدافع حقوق مظلوم باشدو با افتخار خدمت کند،

وی تصریح کرد: در اوج بزرگی و منزلت خود را در کنار محرومان و ضعیفان جامعه ببیند با بصیرت و بینش صحیح قدم بردارد و آن گاه می‌توان این حرکت عظیم و عظمی را در اوج قله‌ها دید، بسیج قلب تپنده این انقلاب است.
 
جوانان امید انقلابند

وی با بیان اینکه بسیجی باید مطالبه گر باشد گفت: همه‌ی مسئولان باید بدانند همه خدمتگزاران باید بدانند، فقط با تفکر ناب بسیجی می‌توان مشکلات جامعه‌ی امروز را حل وفصل کرد.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات