خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج سیدالشهداء شهرک ولیعصر(عج) سه شنبه های مهدوی در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۴۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ درست زمانی که عده‌ای زمام افکار خود را در اختیار هجویات دشمنان اسلام قرار داده اند و بدون هیچ گونه تفکری، بنا را بر تقلید کورکورانه از آن‌ها گذاشتند، در گوشه‌ای از جنوب شهر شاهرود جوانانی هستند که در مقابل این هجویات برای تعالی خود و هموطنانشان دغدغه داشته و با عزمی راسخ پا در مسیری گذاشته که شاید سال‌ها لازم باشد تا به هدف والای خود برسند، اما روحیه انقلابی این جوانان سختی‌های مسیر را برای اینان به حلاوت و شیرینی تبدیل کرده است.
فرمانده پایگاه بسیج سیدالشهداء حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به طرح سه شنبه‌های مهدوی اظهار کرد: سه شنبه‌های مهدوی با هدف آشنایی بیشتر عموم مردم جامعه با حضرت ولیعصر (عج) و برقراری ارتباطی عاطفی و احساسی با حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد.
عربعامری افزود: با توجه به اهدافی که دشمنان اسلام در دست دارند، بر آن شدیم تا با ارتباط مستقیم و میدانی با مردم در بحث مهدویت به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و دل‌های مردم را به دل امام زمان (عج) گره بزنیم.
وی با بیان اینکه این طرح سه شنبه‌های هر هفته اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: در این طرح، هفتگی در میادین اصلی شهر شاهرود با ارائه مشاوره در مورد مهدویت توسط کارشناسان مذهبی و انجام اموری از قبیل: خدمات پزشکی، آموزشی و... سعی دارد نشان دهند تا منتظر ظهور باید منفعلی را کنار گذاشته و در همه عرصه‌ها حضور موثر خود را نشان دهد؛ همچنین در بُعد دیگر قرار بر این است تا با انجام این طرح جامعه مهدوی شهرستان را با جذب عموم مردم ایجاد نماید.
عربعامری با بیان اینکه چرا سه شنبه گفت: سه شنبه روزی است که مردم در جمکران هر هفته به رسم آیینی سنتی خود نذورات را از جان و دل برای تعجیل در فرج امام عصر (عج) در کف اخلاص قرار داده و بی هیچ چشم داشتی به مردم خدمت می‌کنند؛ از طرفی سه شنبه در میانه هفته می‌باشد و این بشارت را می‌دهد تا شهر را برای جمعه و ظهور آن حضرت آماده کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها