سید ساجد یعقوبی
دبیر ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
دبیر ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل: با توجه به حضور پرشور زائرین دانش آموزی گفت: ده هزار نفر دانش آموز استان اردبیل در غالب اردوهای زیارتی راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیات شمال کشور عازم این مناطق خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۵۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

10 هزار دانش آموز استان اردبیل عازم شمالغرب کشور خواهند شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ صالح زارعی مسئول سازمان اردوی راهیان نور استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل گفت: آنهایی که از نزدیک شاهد صحنه‌های دفاع مقدس بودند امروز وظیفه آنهاست که رشادت‌ها و ایثارگری‌های و ارزش های دفاع مقدس را سینه به سینه و نسل به نسل انتقال دهند.

وی افزود: دانش آموزان به ندای حضرت آقا لبیک گفتند و با حضور خودشان در این مناطق عملیاتی اعلان می‌دارند که شهدا ما شما را فراموش نکرده‌ایم و آمده‌ایم با شما عهد و پیمان تازه کنیم که همواره حامی و مدافع آرمان‌های شما بوده و پشتیبان مطلق ولایت فقیه می باشیم.

زارع اظهار داشت: نکته کلیدی در این اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است که این مهم با تلاش و پشتکار مربیان و فرهنگیان عزیز و مدیران کاروان که زائرین دانش آموز را همراهی می نمایند میسر می باشد.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: فرهنگیان و مربیان امروز در نوک پیکان این عملیات عظیم فرهنگی بوده و مسئولیت سنگین آن را به دوش می‌کشند تا این دانش‌آموزان بتوانند به عنوان سفیر این شهدا آنچه را که در این مناطق عملیاتی دیدند به سایر دوستان خود که توفیق تشرف نداشتند برساند.

وی گفت: در این میان مجموعه سپاه پاسداران به عنوان پشتیبان عملیات عظیم فرهنگی در خدمت عزیزان فرهنگی و زائرین دانش آموز پشتیبان وفادار این زائر این دانش آموز می باشد.

زارع با توجه به حضور پرشور زائرین دانش آموزی بیان کرد: ده هزار نفر دانش آموز استان اردبیل در غالب اردوهای زیارتی راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیات شمالغرب کشور عازم این مناطق خواهند شد.

وی ادامه داد اردوهای دانش آموزی راهیان نور در قالب برنامه های فرهنگی و بصیرتی است از جمله یادمان باکریها که در روز اول نمایش بصیرتی علمدار ایران ولایت در شب اول و بازدید از یادمان شهید بروجردی بازدید و در ادامه این اردو از یادمان شهدای تمرچین در تپه های حاج عمران در شهر پیرانشهر بازدید و اردو خاتمه می یابد.

وی گفت: کاروان راهیان نور تا آخر این ماه با حضور خواهران دانش آموز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در سال ۹۵ استان اردبیل توفیق کسب مقام اول اردوهای راهیان نور کشور را داشته است.

ارسال نظرات