با همراهی اعضای شورای اسلامی اسکو؛

شهردار اسکو با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد

شهردار اسکو در این دیدار که جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان نیز حضور داشتند، با ارائه گزارشی از وضعیت موجود شهر و چالش ها و مشکلات پیش رو، گفت: طرح جامع شهر اسکو دارای موانع بسیاری برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان است.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۶۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری اسکو، بابک شریفی خاطرنشان کرد: لازم است پیش از ابلاغ طرح جامع از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی موانع مرتفع و براساس مستندات موجود بازنگری های لازم در آن وارد شود.

وی با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، افزود: یقینا تخصص، شناخت  و درایت استاندار گره گشای مشکلات مبتلابه بوده و با تدبیر وی ایرادات و مشکلات طرح جامع شهر اسکو نیز تا حد مقدورات مرتفع خواهد شد.

مجید خدابخش؛ استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به سابقه فرهنگی، تاریخی اسکو و ارائه راهنمایی در خصوص حل مشکلات شهر، برای بررسی طرح جامع و دیگر موضوعات مطرح شده قول مساعدت داد و اظهار امیدواری کرد در دور جدید برخی مشکلات شهر حل و شاهد توسعه روزافزون شهر اسکو باشیم.

شهردار اسکو با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد

در این دیدار شورای اسلامی شهر نیز گزارشی از وضعیت اداری، مالی شهرداری، پرونده های حقوقی، موانع توسعه شهری را با استاندار آذربایجان شرقی مطرح کردند.

بحث در خصوص لزوم تامین منابع درآمدی جدید و پایدار برای شهرداری اسکو و سامان دهی وضعیت پرونده های حقوقی شهرداری از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار