مسئول اجرای طرح کرامت استان کرمانشاه در گفتگو با «بسیج»:
احمدی گفت: در طرح کرامت تفکری وجود دارد که اصطلاحا به آن تفکر "کف خیابانی" گفته می شود. خاصیت این نوع تفکر این است که کارها دیگر پروسه اداری و تشریفاتی به خود نمی گیرند و درگیر حواشی نخواهند شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۷۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

حجت الاسلام میثم احمدی مسئول اجرای طرح کرامت در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به موفقیت طرح کرامت اظهار داشت: با اینکه کمتر از 4 ماه از اجرای طرح کرامت می گذرد، اما در همین مدت زمان کوتاه در باب رفع آسیب های اجتماعی و فساد و اعتیاد در مناطق محروم اقدامات قابل توجه و البته اثرگذاری صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: در طرح کرامت تفکری وجود دارد که اصطلاحا به آن تفکر "کف خیابانی" گفته می شود. خاصیت این نوع تفکر این است که کارها دیگر پروسه اداری و تشریفاتی به خود نمی گیرند و درگیر حواشی نخواهند شد، همین موضوع روند اجرای کار و نتیجه مطلوب را چندبرابر بهتر می کند.

این فعال فرهنگی به مشکلات مناطق محروم استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت:مناطق آسیب پذیر ما اغلب یا با عدم حضور فرد روحانی و فرهنگی و یا با عدم احقاق حقوق شهروندی شان روبرو بوده اند که این عوامل، جریان فساد و اعتیاد را به سرعت تسهیل می کند.

 

ارسال نظرات