خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

رسانه ها نقش بارزی در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی دارند

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید خود از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و نهمین نمایشگاه مطبوعات تبریز، گفت: رسانه ها نقش مهمی در همراه سازی جامعه با برنامه های اقتصاد مقاومتی دارند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۸۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجید خدابخش با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بر عزم ملی و اهتمام همگانی استوار است، افزود: بدون شک رسانه های چاپی و مجازی می توانند با آگاه سازی لازم احساس مسئولیت اجتماعی را تقویت کنند.
وی رویکرد انتقادی رسانه ها را با حفظ حقوق افراد و رعایت اخلاق رسانه ای مثبت ارزیابی و بیان کرد: بدون شک در کنار طرح مشکلات با ارائه راهکار می توانند در جهت رفع کاستی ها گام بردارند.
خدابخش با اشاره به اینکه ساختار اشتغال کشور در حال تغییر است و دیگر در بخش دولتی نمی توان انتظار اشتغال زایی قابل توجهی را داشت، اظهارداشت: رسانه ها باید در جهت سوق دادن جوانان به سمت مهارت آموزی و اشتغال در حوزه های فنی و حرفه ای تلاش کنند.
وی همچنین با توجه به نزدیک شدن به رویداد تبریز 2018 گفت: از رسانه ها انتظار همراهی و نقش آفرینی در این رویداد داریم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سند تدبیر توسعه استان که در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی تدوین شده در حال بازنگری است، گفت: 20 پیشران توسعه در استان تعریف شده است که می تواند توسعه استان را سرعت بخشد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان یکی از این پیشران هاست، گفت: با گرایش جوانان به تحصیل و تجربه در این حوزه در کنار اشتغال زایی می توان تحقق اقتصاد درون زای مقاومتی را عملیاتی کرد.
خدابخش با اشاره به حضور یکهزار شرکت در نمایشگاه فناوری های ربع رشیدی تبریز گفت: با تجاری سازی طرح های ارائه شده به این نمایشگاه ضریب اقتصاد دانش بنیان استان ارتقا می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها