خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی درجلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان، با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی جمهوری اسلامی است، گفت: روز دانش آموز به نوعی زمینه سازی برای تربیت حماسی و سیاسی دانش آموزان است و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان وظیفه آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۸۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، طاهر علمی با بیان این که شیطان صفتی امریکا بر همه مشخص است، تاکید کرد: باید دانش آموزان و معلمان را با بینش و نیت های امریکا آشنا کنیم و همه یکدل و یکرنگ در روز 13 آبان شعار مرگ برآمریکا  را سر دهیم.

وی با بیان اینکه تمام آحاد جامعه باید به تمام مسائل انقلاب آشنا باشد، گفت: دشمن دنبال فرصت برای تغییر نگرش مردم نسبت به انقلاب و اسلام است و این وظیفه ماست که برای سالم سازی جامعه اقدام کنیم.

13آبان زمینه ای برای تربیت حماسی و سیاسی دانش آموزان است

علمی بر تربیت دینی و آگاه سازی  دانش آموزان به مسایل سیاسی تاکید کرد و ادامه داد: تمهدیدات لازم برای حضور گرم و پرشور و با آگاهی دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بر حضور پرشور و گسترده و توام با شناخت و آگاهی دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد.

ارسال نظرات