امام جمعه مهریز گفت: بد عهدی ها و جنایات دولت آمریکا با همراهی برخی کشورهای اسلامی منطقه علیه ایران و انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۰۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز به اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا و مجلس آن کشور علیه ایران و تحریم‌های جدید اشاره کرد و افزود: خوی استکبار و دشمنان همواره بر دروغگویی و تضعیف ملل مستقل جهان است.
وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تحریم‌ها و خیانت‌های آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی ادامه داشته و دارد قطعا از این به بعد هم به خاطر مقاومت مردم و مسئولان ما ادامه خواهد داشت.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: باید با وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان و بخصوص آمریکا و اروپا ایستادگی کرد که موفقیت در ولایتمداری و همکاری همگان است.
محی الدینی به اهمیت پیشگیری از فضای مجازی و توطئه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و از مردم و بخصوص خانواده‌ها خواست تا با روشنگری و احساس مسئولیت مواظب هدف‌های شیطانی کفر جهانی باشند.
وی تصریح کرد: خانواده ها، جوانان و نوجوانان نسبت به بازی‌های اینترنتی و عضویت در شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشند و استفاده صحیح از این امکانات را هم خودمان بدانیم و هم به فرزندانمان بیاموزیم و چه خوب است قبل از استفاده از هر ابزاری فرهنگ استفاده از آن را آموخته باشیم.
امام جمعه مهریز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه باید مالیات پرداخت شود گفت: مالیات یکی از منابع مهم درآمدی دولت‌ها برای تامین هزینه‌های جاری کشور است، ولی روند وصول آن باید خیلی دقیق و شفاف باشد.
محی الدینی افزود: اگر در وصول مالیات شفاف سازی انجام گیرد موجب جلب اعتماد عمومی نسبت به دستگاه‌های مالیاتی است که مسئولان امر باید اقدام کنند.
ارسال نظرات