فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

الگوی انقلاب اسلامی؛قیام اباعبد الله الحسین(ع)بود

به منظور افزایش بینش سیاسی بسیجیان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید صیاد شیرازی اقدام به ایراد سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۱۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این جلسه گفت: امام حسین (ع) فرمود:: انگیزه ام از قیام، اصلاح امت جدم رسول خدا است و به عبارت دیگر یکی از علل قیام امام حسین (ع) زنده کردن ارزش‌های اسلامی بوده است. همان ارزش‌هایی که حکومت اموی سعی می‌نموده آن‌ها را نابود کندوی در ادامه افزود:وحدت اسلامی، حریت و اخلاق انسانی و اسلام؛ برخی از ارزش‌هایی بودند که حکومت بنی امیه سعی در محو آن داشت.
وی همچنین اذعان کرد: در جامعه آن روز فسادی بالاتر از تصدی ظالمین و ستمگران در مناسب حکومتی نبوده است، که در حقیقت ریشه همه فساد و بدبختی در جامعه است. چنانکه امام در برابر لشکر حر فرمود::‌ای مردم! همانا رسول خدا (ص) فرمود:: هر کس سلطان ستمکاری را ببیند که محرمات الهی را حلال می‌شمارد و با خدا پیمان شکنی می‌کند، و با سنت و روش رسول خدا مخالفت می‌ورزد، ولی با او مخالفت نکند بر خداست او را با همان ستمگر محشور گرداند و در جایگاه ستمکاران قرار دهد و به خاطر همین بود که حضرت امام خمینی (ره) نیز در برابر رژیم شاهنشاهی قیام کرد و برعلیه آن حکومت خبیث قیام کرد چرا که الگوی انقلاب اسلامی ایران؛ قیام ابا عبد الله الحسین (ع) بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار