خبرهای داغ:
امام جمعه سنقر در خطبه نماز جمعه:

دشمنان با نفوذ فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: دشمنان با نفوذ فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۲۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازسنقر، حجت الاسلام صفدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: راه سعادت انسان و مقصد و مقصود خلقت انسان تقوا بوده است.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه دشمنان نمی تواند به ایران ضربه بزنند مگر با نفوذ فرهنگی، گفت: متاسفانه در بحث فضای مجازی و نفوذ فرهنگی دشمن پیشرو است و مسولان ما نباید غافل شوند و برای نوجوانان ما دام پهن کرده و فضای بسیار خطرناکی به وجود آورده‌اند و اگر به تربیت دینی و انسانی کودکان توجه نکنیم جوانان ما در این فضای مجازی آلوده، هلاک می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن و استکبار جهانی تمام تفکرات الهادی و اخلاق‌های ضد بشری را رواج می‌دهد، افزود: دشمن یک فضای باز که زشت‌ترین و پلیدترین حرکت‌هایی که یک انسان می‌تواند انجام دهد را ایجاد و منظور آنها این است که شما هم می‌توانید چنین باشید.

 

حجت الاسلام صفدری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: شهادت امام حسن مجتبی(ع) و اتفاقات آن زمان، یادآورحوادث تلخ تاریخی است و این حوادث برای امت اسلامی درس عبرت است.

 

وی با بیان اینکه اگر امتی که در اطراف امام حسن مجتبی(ع)‌ جمع شده بودند آگاه و بصیر بودند این حادثه تلخ تاریخی اتفاق نمی افتاد، گفت: ملتها در زمان های مختلف متفاوت بودند و ملت ایران در تمام صحنه های تاریخی بعد انقلاب نشان دادند که ملتی آگاه و بصیرند و هیچ وقت ولی خود را تنها نمی گذارند و پشتیبان ولایت هستند.

 

وی با اشاره به شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: این نوجوان با عشق و علاقه به وطن و لبیک به فرمان امام خمینی رحمه الله به درجه رفیع شهادت نائل و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

ارسال نظرات