خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام استان قم مطرح کرد

اعزام 200 مددجوی کمیته امداد قم به اردوی مشهد

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: طی روزهای آتی 200 نفر از زنان و دختران مددجو به اردوی زیارتی مشهد اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۵۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد استان قم در حوزه فرهنگ اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی این کمیته در قالب کانون‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده در نیمه دوم سال ادامه دارد.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر مصطفی نبی لو از کارمندان کمیته امداد در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید و مراسمی برای تجلیل از این شهید مدافع حرم در کمیته امداد قم برگزار شد و به دنبال انتشار وصیت نامه اخلاقی شهید نبی لو نیز هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: در طول هفته هر روز یک سری کلاس‌های فرهنگی برای دختران و زنان مددجوی این کمیته از ساعت هشت صبح تا 11 ظهر در کانون ولایت شهر قم برگزار می‌شود.

هرمز با اشاره به ادامه اعزام مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی اظهار کرد: طی روزهای آتی 200 نفر از زنان و دختران مددجوی این کمیته به اردوی زیارتی مشهد اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: از 15 مهرماه کمیته امداد استان قم هر چهار روز یک بار میزبان 200 نفر از دختران و زنان مددجوی این کمیته از نقاط مختلف کشور است و برای این مددجویان برنامه‌هایی همچون زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و کلاس‌های احکام، اخلاق و اعتقادات برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: 60 درصد از مددجویان زنان و دختران هستند و نیاز به کار فرهنگی برای این مددجویان وجود دارد، اگر بتوانیم سطح فکری مادر یک خانواده را ارتقا بدهیم، آن خانواده متحول خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مادران مددجوی کمیته امداد نسبت به دیگر مددجویان فرصت بیشتری برای شرکت در کلاس‌های فرهنگی دارند و این مادران با شرکت در این کلاس‌ها خواهند توانست که فرزندان موفقی را تربیت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار