کشف طیور مشکوک به آنفولانزای مرغی در سوادکوه

مسئول جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از شناسایی و ضبط گوشت طیور غیر‌بهداشتی و مشکوک به آنفلونزای پرندگان در شهرستان سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۶۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد‌ اسماعیلی در گفت‌وگویی از شناسایی و ضبط گوشت طیور غیر‌بهداشتی و مشکوک به آنفلونزای پرندگان در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: فعالیت‌های مورد‌ نظر در مسیر تولید غذای سالم برای جامعه‌ای سالم، گشت ویژه جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه با همکاری دامپزشکی و انتظامی شهرستان برای پیگیری آنفلوانزا تشکیل شد و تعدادی از محصولات غیر‌بهداشتی سنتی و محلی در حال توزیع را ضبط و به متخلفان هشدار داده‌ شده است.

وی از پرداخت ٨ هزار و ۵٠ میلیون ریال تسهیلات سرمازدگی در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 139 نفر به دلیل سرما‌زدگی دچار خسارت شدند که پرونده آنان تشکیل و به بانک معرفی شد که 65 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه در مرحله تشکیل پرونده هستند.

سرپرست جهاد‌کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه خسارت‌دیدگان سرما در سه مرحله به بانک‌های عامل معرفی شدند، خاطر‌نشان کرد: مبلغ مورد نظر برای خسارت‌دیدگان 10 هزار میلیون ریال است که تاکنون 8 هزار و 50 میلیون ریال آن جذب شده است.

اسماعیلی به برگزاری جلسه میز‌خدمت با حضور رئیس بانک کشاورزی و کارشناسان جهاد‌کشاورزی خبر داد و با بیان اینکه این جلسه به‌منظور تسهیل روند رونق اقتصادی و کمک به حل مشکلات بهره‌بردار ان بخش کشاورزی و دامپروری برگزار شد، گفت: در جلسه با مدیر بانک کشاورزی خواسته شد تا با توجه به وضعیت آسیب‌پذیری کشاورزان در رسیدگی به پرونده ارائه تسهیلات به آنان سرعت بیشتری انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار