حجت الاسلام چراغی پور در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

۲۰۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین در استان ایلام

سخنگوی کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین در استان ایلام گفت: برای موکب‌های مردم نهاد مجوز پروانه ۲۰۰ موکب شناسنامه دار برای خدمت رسانی به زائران اربعین در استان ایلام صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۰۷۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
حجت الاسلام علی چراغی پور سخنگوی کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین در استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سفر زوار اربعین به استان ایلام برای تردد از مرز اسن استان با کشور عراق گفت: برای موکب‌های مردم نهاد مجوز پروانه ۲۰۰ موکب شناسنامه دار برای خدمت رسانی به زائران اربعین در استان ایلام صادر شده است.
وی با بیان اینکه مشارکت کمیته‌های مردمی استان ایلام از چند ماه قبل شروع شده است، افزود: برنامه ریزی‌های ویژه‌ای در این راستا اغاز شده است و امسال نیز بتوانیم همانند سال‌های گذشته با حمایت ویژه مردم ولایت مدار استان ایلام و مهمان نوازی از زوار حسینی پذیرایی کنیم.
حجت الاسلام چراغی پور یاد اور شد: امسال به دلیل این که بتوانیم شناسایی خوبی برای فعالیت موکب داران داشته باشیم پروانه فعالیت برای این افراد از طریق کمیته مشارکت‌های مردمی کشور صادر شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای کسانی که برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده اند پروانه صادر شده که در مجموع تعداد ۲۰۰ پروانه در کل استان ایلام است.
ارسال نظرات