برگزار شد؛

سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۳۱۷ عماریاسر سپاه ناحیه امام رضا(ع)

سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۳۱۷ عماریاسر سپاه ناحیه امام رضا ع در مورخ ۹۶/۰۸/۰۵ در پایگاه شهید باهنر برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۴۰۰۸۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۳۱۷ عماریاسر سپاه ناحیه امام رضا ع در مورخ ۹۶/۰۸/۰۵ در پایگاه شهید باهنر برگزار گردید .

این مسابقه قرآنی در دو رده ی سنی پایین ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار گردید .

دولتی مسئول اجرای مسابقه قرانی در حوزه ۳۱۷ عماریاسر پیرو برگزاری این مسابقه قرانی گفت : برگزاری مسابقات قرآنی با هدف ایجاد انگیزه و شور و شوق در جوانان و نوجوان هر ساله در مجموعه های مختلف بسیج برگزار می گردد.

وی افز.د:همانطور که مقام معظم رهبری میفرماین؛ "راز پیروزی مسلمین و وحشت و هراس دشمنان و معاندین از مسلمین در برافراختن پرچم قرآن است، بسیج باید مطیع مسجد، حامی مسجد، عامل به قرآن و حافظ قرآن باشد" لذا مسئولین بسیج هم پیرو رهنمودهای مقام عظمی ولایت فدم برداشته و این مسابقات را برگزار می نمایند .

دولتی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تعداد ۲۵نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم شرکت نمودند که در مجموع مسابقه سطح بالایی داشت و الحمدلله ما توانستیم به مدد قرآن و اهل بیت عصمت طهارت میزبان این برنامه قرانی باشیم .

وی تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت رقابت به سطح ناحیه معرفی شدند و در مورخ ۲۶ آبان باید به رقابت بپردازند .

وی در پایان خاطر نشن کرد: تقدیر و تشکر میکنم از فرمانده محترم حوزه ۳۱۷ عماریاسر سپاه ناحیه امام رضاع که همکاری بسیار خوبی در راستای برگزاری این برنامه بعمل آوردند .

سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۳۱۷ عماریاسر سپاه ناحیه امام رضا(ع)

سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۳۱۷ عماریاسر سپاه ناحیه امام رضا(ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار