سردار ظریف منش عنوان کرد

انقلاب اسلامی،الگوی استکبار ستیزی در جهان

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال انتقال به سایرکشورهاست، گفت: فرهنگ استکبار ستیزی توسط انقلاب اسلامی در سایر کشورها انتقال پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۰۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

سردار حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه فرهنگ استکبار ستیزی توسط انقلاب اسلامی در سایر کشورها انتقال پیدا کرده است، گفت: ما باید الگوی استکبارستیزی برای مستضعفین باشیم و برای این مهم باید توانمندتر شویم و بحمدالله می بینیم که سایر کشورهای مسلمان، فرهنگ استکبار ستیزی توسط انقلاب اسلامی را درک کرده اند و در همین مسیر در حال حرکتند.


وی ادامه داد: تشکیل بسیج از تمام اقشار جامعه است و از تمام عرصه ها وارد این نیرو می شوند و یقینا بسیج در خنثی کردن تمام توطئه های نظامی، سیاسی و اقتصادی می تواند الگوهایی را به شکل عملی و تئوری ارائه دهد؛ یعنی اینکه خودش عمل کند و به کشورهای دیگر ارائه دهد تا کشورهای مستضعف برای رهایی خود از استکبار از آن استفاد کنند.


سردار ظریف منش خاطر نشان کرد: آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده است و آنها می‌خواهند به طرق مختلف خود را به داخل کشورمان برسانند و با نفوذ، ضربات خود را وارد کنند که بحمدالله با وجود سپاه و بسیج موفق نشده و نخواهند شد.

ارسال نظرات