سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: هزاران بار شاهد قول و وعده‌های مسئولان باشگاه بودم اما عملی شدن آن را ندیده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۱۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ عباس روزپیکر در افزود: در دور رفت به دلیل آن شرایطی که پیش آمد به میدان نرفتیم و سه امتیاز بازی را از آذرخش گرفتند گرچه نمی‌خواهم در آن خصوص صحبت کنم زیرا ممکن است محروم شوم اما امروز توانستیم آن سه امتیاز را جبران کنیم.

 

وی بابیان اینکه موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و باید برای این موقعیت‌های هدررفته فکری کنیم، تصریح کرد: وقتی در بازی اختلاف گل بالا می‌رود، حس بی‌خیالی در فاز دفاعی پیش می‌آید و همین موضوع به نتیجه بازی لطمه می‌زند.

 

روزپیکر با اشاره به اینکه نباید به حریف موقعیت بدهیم، اضافه کرد: این برد را به 600 هواداری تقدیم می‌کنم که قید دیدن بازی شهرآورد پایتخت را زدند و به سالن آمدند تا از تیم آذرخش حمایت کنند.

 

وی بابیان اینکه این حضور به بسیاری از افراد ثابت کرد که با رندی نمی‌شود نتیجه را رقم زد، افزود: لابی تیم آذرخش خداست و با تمام توان تا پایان فصل ادامه می‌دهیم تا قدرشناس هوادارانی باشیم که در تمامی مشکلات یار و یاور تیم بوده‌اند.

 

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه کماکان مشکلات این تیم وجود دارد و خواهد بود و مشخص نیست چه زمان به پایان می‌رسد، عنوان کرد: دیگر قبل از بازی در خصوص مشکلات تیم آذرخش صحبتی نمی‌کنم زیرا برای برخی تیم‌ها سو تفاهم می‌شود و فکر می‌کنند تیم آذرخش مثل خودشان رو راست نیستند و وقتی از مشکلات می‌گوییم، حس بی‌خیالی به تیم حریف می‌دهیم اما این سخنان در کتاب‌ها وجود دارد و اگر با صحبت نکردن من کسی بی‌خیال نمی‌شود من دیگر صحبتی نمی‌کنم تا تمرکز حریف برهم بخورد.

 

وی در خصوص عدم حضور مدیران این باشگاه در سالن مسابقه، افزود: پیگیری‌های بنده و سایر اعضای کادرفنی به نتیجه نرسیده است و فایده‌ای ندارد و بازیکنان ازخودگذشتگی می‌کنند و بازیکنان غیربومی تنها 5 روز است که در تمرینات شرکت می‌کنند.

 

روزپیکر شرایط فعلی آذرخش را تلخ دانست و عنوان کرد: قول و وعده‌های مسئولان باشگاه زیاد است اما عملی شدن آن را ندیده‌ایم.

 

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه یک میلیارد و 600 میلیون تومان پولی است که قرار به باشگاه تزریق شود، اضافه کرد: تاکنون تنها زیر 100 میلیون تومان تزریق‌شده و تا جایی که خسته نشویم ادامه می‌دهیم اما شاید به نقطه‌ای برسیم که دیگر نتوانیم ادامه دهیم و هواداران باید به بزرگواری خود ببخشند.

 

وی در پایان گفت: قول داده‌اند تا دوشنبه هفته آینده مشکلات حل خواهد شد اما بسیاری دوشنبه آمدورفت اما هیچ خبری نشد و امیدوارم این دوشنبه عملی شود!

ارسال نظرات