خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس گفت: موضوع آموزش و پرورش برای نسل آینده را نباید کم‌اهمیت بدانیم.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۱۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛شیخ سید عبدالباعث قتالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل‌سنت بندرعباس اظهار کرد: اهمیت مسأله آموزش برای نسل آینده را باید جدی‌ گرفته و به آموزش و پرورش برای انجام این رسالت خطیر کمک کرد.

 

وی افزود: مدارس با مشکلاتی مواجه هستند و که باید ملت و دولت به کمک هم به حل این مشکلات بیایند تا دانش‌آموزان ما بتوانند در فضایی امن و توأم با آرامش تحصیل کنند.

 

خطیب جمعه اهل‌سنت بندرعباس با بیان این که مسأله آموزش نباید به حاشیه برود، تأکید کرد: همه ما انتظار شرایطی مطلوب برای تحصیل فرزندان‌مان را داریم و ایجاد حواشی در این زمینه نباید اصل آموزش و پرورش را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

شیخ قتالی در بخش دیگری از اظهارات خود به وضعیت نامناسب مسلمانان میانمار نیز اشاره و عنوان کرد: جهان اسلام با مشکلات و معضلات متعددی مواجه است که موضوع میانمار در ماه‌های اخیر به شرایط دردناکی رسیده و باید دولت‌های اسلامی ضمن تلاش در عرصه سیاسی برای مهار فشار بر مسلمانان میانمار، امکانات مالی و تجهیزات درمانی و بهداشتی را نیز به این کشور و کشور همسایه آن بنگلادش ارسال کنند.

 

وی از همه نمازگزاران و مسلمانان خواست تا حمایت مالی خود را دریغ نکنند.

 

امام جمعه اهل‌سنت بندرعباس به موضوع وقف در میان اهل‌سنت اشاره و تصریح کرد: اوقاف اهل‌سنت نیازمند متولی و نهادی اختصاصی است که بصورت تخصصی آن را مدیریت کند.

ارسال نظرات