خبرهای داغ:
فرمانده تیپ پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

حضور بیش از 2هزار نفر از بسیجیان در رزمایش شهید حججی

فرمانده تیپ پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های ما مبتنی بر تهدیدهای دشمن وکسب آمادگی‌های لازم است، گفت: رزمایش شهید حججی با حضور بیش از دو هزار نفر از بسیجیان خراسان‌جنوبی در منطقه گزیک درمیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۳۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار حسن رجب زاده در حاشیه برگزاری رزمایش صحرایی شهید حججی در منطقه گزیک درمیان اظهار داشت: این اردو از سه روز قبل با حضور 6 گردان امام حسین(ع) ، یک گردان فاتحین و مجموعه ای از گردان‌های تکاور، پشتیبانی وخدمات رزمی در منطقه گزیک برگزار شد.

وی افزود: بیش از 2 هزار نفر از بسیجیان در این اردو شرکت کرده تا بخشی از توان آمادگی خود را در قالب تاکتیک‌های کمین، ضد کمین، دفاع از پایگاه خود و حمله به پایگاه دشمن به نمایش می‌گذارند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در سپاه خراسان جنوبی تیپ انصارالرضا(ع) ، 12  گردان امام حسین،  1 گردان فاتحین ، گردان تکاور ، پشتیابی رزم ، خدمات ، فاوا ، بهداری و ستاد، به ماموریت خود برای دفاع از ارزش‌های نظام به ماموریت‌های خود ادامه می‌دهند.

رجب زاده با بیان اینکه حضور در میدان تیر، رزم شبانه و کار با ادوات نظامی از برنامه‌های این اردوی صحرایی است، افزود: این بسیجیان تمریناتی که از ابتدای سال به صورت تئوری فرا گرفته بودند را به صورت عملیاتی پشت سر گذاشتند.

وی بیان داشت: این گردان‌ها که از روز چهارشنبه در منطقه مستقر شدند گردان‌هایی از شهرستانهای بیرجند، زیرکوه، درمیان، نهبندان و یک گردان بیت المقدس که متشکل از همه استان خراسان جنوبی است ، حضور دارند. 

رجب زاده عنوان کرد: گردان‌های امام حسین(ع)، فاتحین و بیت‌المقدس همراه مجموعه پشتیبانی رزم، توپخانه، ادوات و پدافند در این اردو شرکت کردند.

رجب زاده با بیان اینکه برنامه های ما مبتنی بر تهدیدهای دشمن است، افزود: از ابتدای امسال با ابلاغ سلسه مراتب و ستاد کل نیروهای مسلح، ماموریت تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  که در  چابهار بود، به مرزهای خراسان جنوبی منتقل شد زیرا با توجه به شرایطی که در منطقه و در کشور افغانستان بوده و پیروزی‌های چشم گیری نیروهای مقاومت داشتند ، دشمن روز به روز بیشتر احساس خطر کرده وبه دنبال نقشه است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر امروز در منطقه کشور ایران آرامش و امنیتی دارد به برکت خون شهدایی است که با ایثار و شهادت خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها