کشف محموله ۳ میلیاردی لاستیک قاچاق در میناب

فرمانده انتظامی میناب از کشف یک محموله قاچاق لاستیک به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۸۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی ماموران انتظامی میناب موفق به کشف یک محموله قاچاق در سطح این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان از دپوی مقدار زیادی لاستیک خارجی قاچاق در انباری مطلع شدند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار تعداد یک هزار و ۳۲ حلقه لاستیک خارجی کشف کردند.

سرهنگ رستمی  ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

وی اذعان داشت: در این رابطه فردی دستگیر نشده ولی با بررسی های انجام شده افراد مورد نظر شناسایی شدند و سیر مراحل برای دستگیری افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: قاچاق کالا از جمله آسیب های بخش بازرگانی داخلی و خارجی کشور است که عوارض نامساعدی در حوزه کسب و کار، تولید، اشتغال داخل و تجارت قانونی بر جای می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی میناب پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

ارسال نظرات