خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

اصلاح امور اداری در دستور کار ما قرار دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: این اداره کل به منظور تحقق برنامه جامع اصلاح نظام اداری اقدامات لازم را در دستورکار داشته و برای هر شاخص یک برنامه ویژه ارائه داده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۳۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین کارگر در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین که صبح امروز با حضور اعضاء کارگروه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری یکی از ضروریاتی است که میزان پیشرفت آن باید به صورت مرتب رصد شود.
وی با اشاره به شمول ابعاد استراتژیک و عملیاتی برنامه جامع اصلاح نظام اداری افزود: این برنامه در جهت تحقق نقشه راه اصلاح نظام اداری بوده و در این اداره کل، از تجربیات همکاران و اسناد بالادستی در این راستا استفاده شده است؛ به طوری که برای هر شاخص برنامه و اقدامات اجرایی ارائه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تشریح بخش اول برنامه جامع، مهندسی نقش و ساختار دولت؛ بخش سوم، مدیریت سرمایه انسانی و بخش چهارم؛ خدمات عمومی در فضای رقابتی، در خصوص شاخص ها و پیشرفت بخش های یادشده، توضیحاتی ارائه کرد.
کارگر با تشریح بخش دوم برنامه جامع، یعنی توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری به شاخص های مربوطه، اقدامات انجام شده یا در حال انجام جهت تحقق این اهداف اشاره کرد.
وی عنوان کرد: طبق سند راهبردی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور 11 فرآیند نظیر توسعه سامانه الکترونیکی کردن اوراق بهادار دولتی و توسعه سیستم های نظارت بر اجرای بودجه تا سال 1396 در سطح این اداره کل اصلاح می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در بخش دیگر سخنان خود درباره بخش پنجم برنامه جامع، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و بخش ششم برنامه جامع، مدیریت عملکرد و نیز شاخص ها و سوابق اجرایی این برنامه ها مطالبی اظهار داشت.
در پایان، مرضیه بحرکاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در کارگروه توسعه مدیریت، با تأکید بر اهمیت اجرایی شدن برنامه‌ها یادآور شد: تدوین و ارسال ایده های برجسته به مرکز می تواند بسترساز اجرا و اثربخشی آنها باشد.
/1009 پ/30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها