معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خبر داد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرهای خرم آباد، الیگودرزو کوهدشت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۴۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، فرید بهرامی اظهار داشت : پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین تلاش در راستای افزایش مشارکت و همکاری دانش آموزان در حوزه های مختلف از جمله اهداف اصلی در راستای برگزاری طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرهای خرم آباد، الیگودرزو کوهدشت به شمار می رود.

وی افزود: خوشبختانه در راستای اجرایی کردن این طرح اداره کل بهزیستی استان لرستان مشارکت و همکاری خوبی با ما داشت و انتظار می رود که این تعامل و همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به مهمترین اهداف و برنامه های این طرح، گفت: ارتقای توانمندی های دانش آموزان اعم از افزایش شناخت نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی، اصلاح نگرش ها در زمینه رفتارهای پرخطر، افزایش مهارت های کار گروهی و مشارکت در بین دانش آموزان از جمله مهمترین اهداف به شمار می رود.

بهرامی توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان اعم از ایجاد ظرفیت برای تمرین و انجام فعالیت های مشارکتی، ایجاد سازوکار تشویق و حمایت از ابتکارات دانش آموزان و توسعه شبکه مشارکت اجتماعی دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح کشور ازموارد آموزشی و اجرایی این طرح برشمرد.

ارسال نظرات