مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر از جمع آوری ۱۸ هزار و ۶۵۵ انشعاب غیرمجاز و تبدیل بیش از ۵۰ درصد آنها به انشعاب مجاز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۵۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، فریدون خودنیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسیدن به اهداف مورد نظر در مقوله پدافند غیرعامل را مسیری بسیار طولانی خواند و اظهار داشت: ما باید از خرد جمعی و همکاری مردم و سازمان ها جهت ارائه اهداف راهبردی و تدوین راهکارهای مقابله با بحران این مسیر را به خوبی طی نموده و کشورمان را از هر گونه بحران و گزند احتمالی نجات داده تا کمترین خسارات را شاهد باشیم.


مدیرعامل برق لرستان با تأکید بر پراهمیت بودن پدافند غیرعامل افزود: علیرغم آشنایی سازمان ها و دستگاه های اجرایی با اصول و قواعد پدافند غیرعامل باز هم نمی توان گفت که کلیه اقشار جامعه با این مقوله آشنایی کامل داشته، و می طلبد که در این راستا با فرهنگ سازی و برگزاری کارگاههای آموزشی و افزایش سطح آگاهی مردم مخصوصأ از طریق رسانه های عمومی برنامه ریزی های جامع و مدون داشته باشیم.


خودنیا با یادآوری منابع عظیم ، شرایط جغرافیایی و همچنین سوق الجیشی کشور که همواره مورد طمع دشمنان بوده گفت: علی الخصوص از زمانی که حکومت اسلامی روی کار آمد و دست ایادی غرب و شرق را از رسیدن آنها به اهدافشان کوتاه نموده خطر همواره در کمین است و مترصد روزنه هایی هستند تا بتوانند سرمایه مملکت ما را به تاراج ببرند.
 

وی تأکید کرد که در حوزه برق وظایف سنگینی بر دوش ماست چون انرژی برق زیرساختی ترین انرژی هاست و حتی برای یک لحظه هم نمی توان بدون برق زندگی کرد لذا الزامأ بایستی دستورالعمل های وزارت نیرو در این زمینه توسط مردم بویژه دستگاهها رعایت شود و طبق موازین تعریف شده سازمان ها و ادارات موظفند 20 درصد انرژی برق مصرفی خود را کاهش دهند که در غیر اینصورت بهای برق مصرفی آنها 20 درصد افزایش خواهد یافت.
 

وی با اشاره اقدامات ارزشمند و موثری در برق لرستان گفت : جایگزینی چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای شبکه های سیم مسی در لرستان ، جمع آوری هشت هزار و ۵۳۶ تن سیم مسی در معرض سرقت، جمع آوری ۱۸ هزار و ۶۵۵ انشعاب غیرمجاز و تبدیل بیش از ۵۰ درصد آنها به انشعاب مجاز از دیگر برنامه های شرکت توزیع برق در استان است.
 

وی با اشاره به احداث نیروگاه گازی بروجرد توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت ۶.۶ مگاوات خاطر نشان کرد: همچنین احداث نیروگاه گازی الیگودرز توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت ۴.۸ مگاوات، احداث نیروگاه گازی دره تخت ازنا توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت ۱ مگاوات، احداث یک طرح انرژی خورشیدی مسکونی در خرم آباد به مقدار ظرفیت ۵ کیلو وات و متصل به شبکه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته پدافند غیر عامل در لرستان است.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات