خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه 43یادمان شهدای گمنام در سراسر استان وجود دارد، گفت: 123شهید گمنام در این یادمانها به خاک سپره شده اند که جایگاه بزرگ فرهنگی و معنوی در استان به شمار می رود.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۶۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد رضا فخر درکارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری که با حضور خبرنگاران در تالار دانشگاه صنعتی برگزارشد، اظهارداشت: این کارگاه با همکاری سازمان بسیج رسانه استان و خبرگزاری دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به حیطه کاری این سازمان گفت: برای نشر ومعارف فرهنگ دفاع مقدس در تمامی استانها مرکز اسناد دفاع مقدس وجود دارد که وظیفه جمع آوری اسناد رزمندگان، شهدا را عهده دار است و به عنوان بانک اطلاعاتی برای پژوهش در این حوزه می باشد.

وی با اشاره به اینکه 32هزار متر زمین برای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه شده است، افزود: مقدمات کار ساختمانی این موزه انجام شده و اگر تامین اعتبار شود کار آغاز خواهدشد.

 فخر با اشاره به نقش خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس ، یادآورشد:  در سال جاری به چگونگی عملیات مرصاد و نقش منافقین در این عملیات در استان بیشتر پرداخته شد.

وی با بیان اینکه دائره المعارف دفاع مقدس با هدف جمع آوری مباحث دفاع مقدس ونقش عمده رزمندگان در عرصه های مختلف در دست اقدام است، گفت: فصل اول این دائره المعارف آماده شده و وارد فصل دوم آن شده ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بااشاره به شکست مفتضحانه حمله آمریکا به صحرای طبس عنوان کرد: موزه عبرت و مسجد شکر از مراکز فرهنگی و استکبار ستیزی است که در شهرستان طبس است.

وی  بابیان اینکه 43یادمان شهدای گمنام در سراسر استان وجود دارد، گفت: 123شهید گمنام در این یادمانها به خاک سپره شده اند که جایگاه بزرگ فرهنگی و معنوی در استان به شمار می رود.

فخربا اشاره به حضور خوب خبرنگاران در کارگاه فن بیان عنوان کردبیان داشت: خبرگزاری دفاع مقدس اخبار مرتبط با حوزه دفاع را دنبال می کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها