مهدوی مطلق خبر داد:

اولویت های بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید/ اقدامات اثر گذار در سال گذشته+ تصاویر

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: را اندازی صندوق های خیریه دانشجویی، تثبیت و استمرار اردوهای جهادی، محرومیت زدایی، کمک به رونق مساجد دانشگاه ها و محلات شهری و روستایی و کارهای اثرگذار دیگر از اولویت های ماموریتی بسیج دانشجویی در سال جدید می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۶۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان برگزار شد.

شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با بیان اینکه هدف از این نشست تبیین رویکردهای ما در سال تحصیلی جدید می باشد، عنوان کرد: این نشست در راستای سلسله نشست های تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان با شعار "عاشورایی می مانیم" می باشد که هدف آن هم اندیشی، برنامه ریزی و هماهنگی است.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به برنامه های این سازمان در سال گذشته، بیان کرد: ما در سال گذشته در حوزه های ماموریتی خود، خصوصا در عرصه نقش آفرینی و حضور موثر در صحنه ها و لحظه های حساس انقلاب، انقلابی گری، پیاده سازی گفتمان انقلاب، امام (ره) و رهبری اقدامات درخوری را شاهد بودیم.
 
وی همچنین عنوان کرد از جمله این اقدامات می توان چند مورد را به صورت مختصر؛ ایجادفضای پرنشاط و پرتحرک در دانشگاه های استان علارغم میل برخی از مسئولین دانشگاه ها، نظامند کردن فعالیت های جنبشی، دانشجویی، فرهنگی و سیاسی در قالب های مشخص با محوریت شوراهای تبیین مواضع و قرارگاه مرکزی دانشجویی استان، افزایش مشارکت قشر دانشجوی استان در فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ...، هماهنگی و هم افزایی تشکل های دانشجویی به سمت رقابت در عرصه گفتمان انقلاب و کمک به تشکل های انقلابی، سامانه کلی نشریات و هیئت های دانشجویی و فعالیت های فوق برنامه فرهنگی-بصیرتی بسیج در دانشگاه های استان، برنامه ریزی مدون برای خوابگاه های دانشجویی با اولویت خوابگاه های خودگردان، راه اندازی قرارگاه اقدام و عمل در حوزه فرهنگی و علمی، مشاوره تحصیلی و علمی برای دانش آموزان کنکوری و ...  را اشاره کرد.
 
مهدوی مطلق به رویکردهای اصلی بسیج دانشجویی استان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: رویکردهای اصلی عبارتند از:
  1. پرداختن به علم آموزی همراه با تعهد، بصیرت انقلابی و ارتقاء سرانه مطالعه و مطالبه گری اعضا بسیج با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنب بر اینکه میان انقلابی بودن و درس خواندن منافاتی وجود ندارد.
  2. حضور اندیشه ای در مسائل اصلی استان و کشور و حضور فیزیکی در مواقع لزوم
  3. جهاد تبیینی و جهاد کبیر با استدلال های روشن
  4. تثبیت اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و استمرار آن در طول سال
  5. تمرکز بر فعالیت ها در مساجد دانشگاه ها
  6. راه اندازی صندوق خیریه و قزض الحسنه در دانشگاه ها توسط بسیج دانشجویی
  7. برگزاری سلسله همایش های جوان انقلابی با دعوت از سخنرانان کشوری و انقلابی
  8. ترویج و بسط فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد سرکشی به خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه ها
  9. برگزاری کارگاه های آموزشی و بصیرتی و کرسی های ازاد اندی
  10. کمک به مسئولین در عرصه های لازم و صحنه هایی که نیاز به ورود جوانان دارد، در هر عرصه ای
  11. دانشکده محوری در انجام اجرایی برنامه های دانشگاهی

 

IMG_7861.jpg

IMG_7862.jpg

IMG_7863.jpg

IMG_7865.jpg

IMG_7866.jpg

IMG_7868.jpg

IMG_7879.jpg

IMG_7887.jpg

IMG_7892.jpg

ارسال نظرات