نشست توانمندسازی برادران مسئول فضای مجازی، فرهنگی، علمی، آماد و نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۷۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد، اکبر عابدی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی یزد از برگزاری نشست توانمندسازی برادران مسئول فضای مجازی، فرهنگی، علمی، آماد و نیروی انسانی پایگاه‌های بسیج دانشجویی استان خبر داد.

عابدی بابیان اینکه در این نشست یک‌روزه علاوه بر اینکه اعضای شورا با وظایف و برنامه‌های در دستور کار آشنا می‌شوند و به همفکری و هم‌اندیشی می‌پردازند، اظهار داشت: کلاس‌ها و کارگاه‌های ویژه آموزشی نیز برای این دانشجویان بسیجی در نظر گرفته‌شده است.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی یزد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بخشی از پیام خود به تشکل‌های دانشجویی، خطاب به دانشجویان فرمودند «اصول و ارز‌ش‌های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تأکید کنید» تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی ایجاد همدلی و تعامل سازنده و تقویت روحیه تشکیلاتی دانشجویان بسیجی به‌عنوان پرچم‌داران انقلاب و آینده‌سازان کشور است و این برنامه‌ها در طول سال تداوم خواهد داشت.

لازم به ذکر است این نشست فردا، جمعه از ساعت 7:30 صبح در محل دانشکده پیراپزشکی یزد واقع در بلوار دانشجو برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات