خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت:

اعزام 180دانش آموز بوئین زهرایی به راهیان نور شمال‌غرب کشور

180 نفر از دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا به اردوی راهیان نور در شمال غرب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۸۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ابراز کرد: این 180 نفر از دانش آموزان بخشی از پنج هزار و هفتصد نفر دانش آموزانی می باشند که در طول سال تحصیلی 96 به راهیان نور اعزام می شوند.
وی افزود: دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا از مدارس شهرهای سگزآباد و ارداق و شهر شال و خوزنین به این مناطق اعزام می شوند.
ابراهیمی عنوان کرد: هدف از اعزام به راهیان نور درس گرفتن از رشادت ها و استقامت و پایداری از شهدا و هم پیمان شدن دانش آموزان با شهداء می باشد.
این مسئول اذعان کرد: آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و عزت آفرینی شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهداء و الگوگیری دانش آموزان از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم باشد.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تبیین کرد: دانش آموزان با جهاد در راه خدا آشنا می شوند که یک نیت الهی بود برای شهداء و تا پای جان بر سر آن ایستادگی کردند.
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در پایان تصریح کرد : دانش آموزان مدارس شهرستان بوئین زهرا در این اردوی 3 روزه از مناطق عملیاتی بازی دراز و پادگان ابوذر و یادمان عملیات مرصاد در استان کرمانشاه و باغ موزه دفاع مقدس در همدان بازدید خواهند نمود.
1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار