فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن:

حرکت بسیجی در اقصی نقاط دنیا پیروز است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ملت ایران شهد شیرین ثمرات آن را در تمام زمینه های مختلف چشیده اند .
کد خبر: ۸۹۴۰۲۸۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بِن از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید اصغر موسوی در این جلسه با اشاره به نقش بسیج مستضعفین در عرصه های مختلف دفاع از آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد و در عرصه های مختلف کارنامه زرین و درخشانی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن افزود: حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس وتقدیم هزاران شهید و جانباز مصداق واقعی ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان است.

سرهنگ موسوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون بسیج و نقش بسیج مردمی در حل مشکلات بزرگ منطقه از جمله مقابله با گروه های تروریستی داعش، گفت: قطعاً حرکت بسیجی در کشور ما و اقصی نقاط دنیا پیروز است و شرط اصلی، که این پیروزی دارد این است که همه‌ی ما تقوا و حُسن عمل را برای خودمان یک وظیفه بدانیم.

وی، ترویج فرهنگ بسیجی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی را از مهم ترین مباحث مدنظر در برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین سالروز تإسیس شجره طیبه بسیج دانست و گفت: امسال هفته بسیج با اجرای 55 عنوان برنامه در سطح ناحیه مقاومت شهرستان بِن گرامی داشته می شود.

ارسال نظرات