فرمانده بسیج حوزه ۸ سپاه ناحیه میثم در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛

پلمپ ۱۶ منزل و ۲ مغازه متعلق به موادفروشان در مشهد

فرمانده بسیج حوزه ۸ میثم از پلمپ ۱۶ منزل و ۲ مغازه موادفروشان و دستگیری دو نفر در محدوده گلشهر مشهد توسط بسیجیان حوزه 8 سپاه ناحیه میثم و با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۰۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در راستای مبارزه با فروشندگان موادمخدر که از عوامل اصلی اعتیاد جوانان به موادمخدرمی باشند، تیم‌های اطلاعات و عملیات حوزه ۸ ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مطابق با دستورفرماندهی این حوزه و پشتیبانی نیروی انتظامی، اقدام به پلمپ ۱۶ منزل و ۲ مغازه متعلق به موادفروشان، با حضور جانشین دادستانی انقلاب اسلامی جناب آقای خدابخشی، با ۵ تیم موتوری و ۲ تیم خودرویی، نموده است.

فرمانده بسیج حوزه ۸ میثم در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این ماموریت کشفیات موادمخدر نداشته است، ولی در پی بازرسی از یکی از منازل موادفروشان،۲ نفردستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف شد.

وی بیان داشت: بسیج و نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند به هر نحوی آسایش شهروندان را سلب کنند برخورد قانونی و جدی خواهد کرد.

وی افزود: افزایش کشفیات مواد مخدر نوید دهنده تلاش موفق و هدفدار بسیج و پلیس در حوزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: برخورد جدی بسیج وپلیس با خرده فروشان مواد مخدر موجب تغییر شگرد آن‌ها شده به گونه‌ای که به جای قرار گرفتن در جای ثابت با استفاده از موتورسیکلت و به شکل سیار اقدام به فروش مواد افیونی می‌کنند.

وی گفت: در حوزه پیشگیری برای کاهش تقاضا و بالا بردن سطح آگاهی مردم در زمینه آثار و تبعات مصرف مواد مخدر برنامه‌های آموزشی در دستور کار است. وازتمامی دست‌اندرکاران تقاضای همکاری در این امرخطیر را دارم. امروز باید مردم بدانند که با توزیع و مصرف این مواد افیونی، خون شهدای عزیزمرزبان پایمال می‌شود و مابه عنوان پاسدارخون شهدا وظیفه داریم با این جریان خانمان سوز مقابله کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار