خبرهای داغ:
توسط خیران و مردم قزوین صورت می‌گیرد:
رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سال گذشته چهار موکب رسمی در کشور عراق و ایران توسط این استان برپا شده که برای سال جاری این تعداد به 51 موکب رسمی افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۳۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حامد کبودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه که با توجه به فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین حسینی و همچنین برپایی بزرگترین تجمع بشری جهان اسلام ظهر امروز در اتاق جلسات جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت اربعین یک فعالیت مردمی بوده، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سال گذشته چهار موکب رسمی در کشور عراق و ایران توسط این استان برپا شده که برای سال جاری این تعداد به 51 موکب رسمی افزایش یافته است.
وی افزود: پنج قرارگاه مرکزی در ایران، نجف، مسیر پیاده‌روی، کربلا و مصیب(حرم طفلان مسلم) راه‌اندازی شده که در این قرارگاه‌ها از سوی خادمان قزوینی به زائران خدمات ارائه می‌شود.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین با بیان اینکه ارائه خدمات از سوی خادمان این استان بیش از پنج برابر افزایش پیدا کرده، ادامه داد: همچنین تعداد هشت هزار خادم به صورت افتخاری به زائران حضرت عبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.
کبودوند تصریح کرد: با وجود حمایت‌ها و کمک‌های گسترده مردم و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و با توجه به حجم بسیار زائران همچنان نیاز برای دریافت کمک از سوی خیران احساس می‌شود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: نیاز به پتو، خشکبار و وجه نقد برای مراسم پیاده‌روی اربعین احساس می‌شود که خیران می‌توانند نذورات خود را در قالب کمک‌های مردمی اهدا کنند.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین یادآور شد: خیران می‌توانند جهت اهدا نذورات خود از طریق سامانه پرداخت آنلاین دستگاه موبایل به شماره *780*1040*2*028# اقدام و یا به نذورات نقدی خود را به شماره حساب 6037707000070411 بانک کشاورزی متعلق به ستاد بازسازی عتبات عالیات ویژه اربعین پرداخت کنند.
کبودوند با بیان اینکه دستگاه خودپرداز و صندوق جمع‌آوری نذورات مردمی در پنج نقطه از استان قزوین وجود دارد، تصریح کرد: همچنین سایت qnazr.ir به عنوان پرداخت الکترونیکی با انتخاب نوع کالا مورد نیاز آماده دریافت نذورات خیران است.
وی اضافه کرد: در مراسم پیاده‌روی اربعین روزانه 70 هزار بسته غذای گرم تهیه و در اختیار زائران حسینی قرار می‌گیرد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها