خبرهای داغ:
در نشست خبری هفته بسیج دانش‌آموزی مطرح شد:

برپایی اردوی راهیان نور از مهمترین اهداف فرهنگی بسیج دانش آموزی

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی را دانش‌آموزان بالای چهارم ابتدایی تشکیل می‌دهند و از 131060 نفر افراد جامعه مورد هدف 93763 نفر از آن ها بسیجی هستند و از 1590 مدرسه واقع در استان نیز 959 آن دارای حوزه مقاومت بسیج امبران، پویندگان و یا پیشگامان است.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، در خصوص مهم‌ترین برنامه های سازمان بسیج دانش‌آموزی در طول سال اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم و فرهنگی بسیج دانش‌آموزی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سپاه جمهوری اسلامی است که در ایام مختلف سال در حال برگزاری می‌باشد.
وی ضمن اشاره به برنامه یاوران ولایت و طرح هجرت 3 توسط بسیج دانش‌آموزی مطرح کرد: برگزاری طرح یاوران ولایت به فرماندهی خود دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم و طرح هجرت که امسال با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بر مهارت افزاییی تاکید دارد از برنامه‌های سالانه سازمان بسیج دانش آموزی است.
این مسئول در ادامه به تبیین مهم‌ترین برنامه‌های در طول این پرداخت و تصریح کرد: برگزاری اردوهای عملی، برگزاری مسابقات علمی، ارتقا سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای داخل و خارج استان، اجرای برنامه‌های متفاوت در مناسبت‌های مختلف از برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، حضور در هیئات عزاداری، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات مختلف، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین و برنامه‌هایی برای جذب و ساماندهی دانش‌آموزان به سازمان بسیج دانش‌آموزی برخی از اصلی‌ترین فعالیت های این ارگان در طول سال می‌باشد.
ابراهیمی تشریح کرد: جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی را دانش‌آموزان بالای چهارم ابتدایی تشکیل می‌دهند و از 131060 نفر افراد جامعه مورد هدف 93763 نفر از آن ها بسیجی هستند و از 1590 مدرسه واقع در استان نیز 959 آن دارای حوزه مقاومت بسیج امبران، پویندگان و یا پیشگامان است.
وی بسیج دانش‌آموزی را پایه اصلی تحقق ارتش 20میلیونی دانسته و تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان و نیروهای عدالت‌خواه، پرتحرک و بانشاط، آرمانگرا، ولایتمدار، سازمان یافته، بهره‌مند از مهارت‌های زندگی، با انضباط، متدین و متعهد و مرتبط با الگوهای اسلامی از وظایف و اهداف سازمان بسیج دانش‌آموزی است.
این مسئول با اشاره به سخن " بسیج مدرسه عشق است" ابراز کرد: بسیج مدرسه عشقی است که افراد در آن هم عاشقانه درس می‌خوانند و هم همواره آماده مقاومت و فداکاری در راه آرمان‌های انقلاب که یک تکلیف همگانی هستند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: ما باید از تمام ظرفیت‌های بسیج برای حرکت در مسیر شهدا و به‌ویژه شهدای شاخصی چون شهید فهمیده ها و شهید حججی‌ها استفاده کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار