خبرهای داغ:
مسابقه نقاشی صورتکهای پنهان در استان سمنان به مناسبت یوم الله سیزده آبان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۴۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، مسابقه نقاشی در فضای مجازی با عنوان صورتکهای پنهان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین قندهاریدر گفت و گو با خبرنگاران، در این خصوص بیان کرد: این فراخوان در فضای مجازی با همکاری کانون پرورش فکری استان سمنان، با موضوع نقاشی از چهره‌های استکبار در آستانه‌ی 13 آبان روز دانش‌آموز اجرا می‌شود و علاقمندان تا پنجم آذرماه سال جاری،همزمان با روز بسیج دانش‌آموزی فرصت دارند تا تصاویر و آثار خود را به آدرس تلگرامی https://t.me/KanoonSemnan13Aban ارسال کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به ترویج فرهنگ استکبارستیزی ومعرفی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،هدف از اجرای این مسابقه را تببین توطئه‌های آمریکا و آشنایی نسل نوجوان ما با سیاستهای خصمانه استکبار جهانی که مظهر آن آمریکای جنایتکار است، اعلام کرد.

این استاد دانشگاه و حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: به مناسبت 13 آبان به 13 دانش‌آموز که بهترین تصویر را از چهره‌های استکبار ارسال کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ تمامی آثار کودکان و نوجوانان به صورت نمایشگاه در دی و بهمن ماه جاری در مسیر راهپیمایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها