خبرهای داغ:
فرماندار گرمسار:

پدافند غیر عامل سرلوحه کار همه مدیران باشد

داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در پیامی گفته است: پدافند غیر عامل سرلوحه کار همه مدیران باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۵۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسج در گرمسار، داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در پیامی آورده است: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکل‌گیری تفکر دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با مستکبران، مبتنی بر آموزه‌های تعالی بخش دینی و انقلابی و الهام گرفته از مکتب انسان ساز سرور و سالار شهیدان، دشمنی دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح این مرز و بوم شدت گرفته و توقف اهداف این نظام را در دستور کار قرار دادند.
" پدافند غیرعامل، دفاع غیرمسلحانه در مقابل تهدیدات دشمن است که با کاهش آسیب‌پذیری‌ها و ارتقاء پایداری ملی در مقابل تهدیدات دشمن همراه است. از این رو می‌توان گفت پدافند غیرعامل بستری مناسب برای توسعه پایدار و صلح‌آمیز است و بهترین راه برای کاهش مخاطرات و آسیب‌پذیری به شمار می‌رود.
امروز در کشورهایی که نقاط آسیب‌پذیر بسیاری دارند، ‌پدافند غیرعامل می‌تواند به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و این فرهنگ‌سازی در کشور ما نیز ضروری است.
در پیام فرماندارآمده است: بی‌تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا همه مسئولان و مدیران با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را که باعث کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و مقابله با هر نوع تهدید را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
طاهری در این پیام آورده است: برای همه کارکنان خدوم آن آرزوی توفیق روز افزون و سربلندی در امور محوله را از خداوند بزرگ و بلند مرتبه دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها