امام جمعه گلوگاه گفت: اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی از سیاست‌های مهم آمریکا در جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۹۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت‌الاسلام میراحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص برجام بارها تاکید کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست، اظهار‌ داشت: در برابر متکبر نباید سر تعظیم فرو آورد و این کار باعث پیش‌روی دشمن می‌شود و برجام باعث شده که منطق صلح خود را با تجربه لمس کنیم که امریکا قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به سخنان رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا که جنگ ما با مردم ایران نیست،‌ بلکه اختلافات ما با حکومت انقلابی کشور است، گفت: آن‌ها در حال اتخاذ تدابیری برای وضع تحریم‌هایی علیه حکومت ایران به ویژه سپاه هستند و هدف آنها این است که مردم را از حکومت جدا کنند.

امام جمعه گلوگاه در ادامه درباره بستن شبکه‌های ماهواره‌ای ایران تصریح کرد: بستن ماهواره‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران اقدام اتحادیه اروپاست و حقیقت این است که امروز غربی‌ها می‌خواهند سخنان جهان اسلام به گوش مردم دنیا نرسد.

حجت‌الاسلام میراحمدی با بیان اینکه آمریکا همواره تمام تلاش و تبلیغ خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت داده، افزود: اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی از سیاست‌های مهم آمریکا در جهان است.

وی خاطر نشان کرد: سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر آل سعود” و “مرگ بر اسرائیل” حیات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گلوگاه در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی راه جلوگیری از کالای قاچاق است و دلیل وجود جوانان بیکار در سطح کشور است و همچنین اعلام شده که در مازندران بیش از ۱۵۰ کارخانه تعطیل می‌باشد، این‌ها همه بخاطر واردات کالا و قاچاق کالا است، که باید جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها