با حضوروزیر سابق آموزش و پرورش و نماینده فعلی مجلس:
یادواره شهدای دانش آموز، شهدای فرهنگی و شهید فهمیده تفت امشب با حضور "حاجی بابایی" وزیر سابق اموزش و پرورش و نماینده مجلس، در مصلی قدس تفت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۱۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
محسن دهقانی تفتی مسئول بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، شهدای فرهنگی، شهید فهمیده خبر داد.
دهقانی گفت: کشور و ملت مدیون شهدا هستند، آسایش و آرامش امروز ما در نتیجه مجاهدت و پایمردی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است و تحقق اهداف و آرمان‌های ما در گرو زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی وتبعیت از ولایت فقیه است و ما باید بدانیم که شهدا چه حق عظیمی بر گردن ما دارند وبه این مسئله اعتقاد و باور داریم که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و برگزاری یادواره شهدا گامی برای انتقال حس شهادت طلبی می‌باشد.
وی افزود: یادواره شهدای شهدای دانش آموز، شهدای فرهنگی، شهید فهمیده در روز دوشنبه ۰۸/۰۸/۱۳۹۶ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ با سخنرانی دکتر حاجی بابایی (وزیر سابق آموزش و پرورش و نماینده فعلی مجلس) و با مداحی حاج آقای محمدی پناه همراه با گروه سرود عاشقان ولایت در مصلی قدس شهرستان تفت برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات