خبرهای داغ:
سخنان کوبنده همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» در آئین تشییع شهید
همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» در آئین تشییع پیکر شهید سخنان کوبنده‎ای کرد و خطاب به مسوولان گفت: در خدمت به مردم همدل و با یکدیگر روراست باشید.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۲۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» پیش از ظهر امروز در آئین تشییع پیکر شهید طی سخنان کوبنده ‎ای یک مطالبه از مسوولان داشت و یک توصیه به جوانان کرد: از مسوولان خواست تا در خدمت به مردم همدل و با یکدیگر روراست باشند و به جوانان توصیه کرد که زندگی مشترک صبر، مقاومت و ایمان می‎خواهد.

وی با بیان اینکه مهدی آقا مانند مادرش حضرت زهرا (س) پهلویش تیر خورد، افزود: اکنون خوشحال هستم بعد از ۳۱ سال پیکر همسر شهیدم در اربعین امام حسین بازگشت.

همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» از حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر شهید قدردانی کرد و گفت: شهادت مزد مهدی‎آقا شریعتی بود.

وی به خاطراتی از سال‎های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۵ اشاره و تصریح کرد: من مهدی آقا را در خانه نمی‎دیدم، او حتی حاضر نبود ما یک شام درست و حسابی بخوریم می‌گفت اینها را ببرید به جبهه‌ها تا جنگ تمام شود.

همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» از مسوولان خواست کار جهادی کنند سپس به سخنان شهیدکه همیشه می‌گفت من یک ساعت کار کنم برابر با یک سال غیر از جنگ است اشاره و ابراز کرد: مملکت ما نیاز به کار و تلاش دارد، ما باید کار کنیم، همه ما باید همدل باشیم، باید با یکدیگر روراست باشیم، باید خدمت کنیم، رهبرمان را دوست داشته باشیم، پشت سر رهبر باشیم.

وی استقبال مردم در مراسم شهید را ستودنی خواند و گفت: از نکا تا بهشهر، از گرگان تا خیابان امام رضا (ع) به اینجا آمدم این جمعیت در استقبال شهید ستودنی است ان‌شاءالله خداوند اجر و پاداش مردم را به حق امام زمان (عج) در روز محشر توسط جدم حضرت فاطمه زهرا (س) بدهد.

همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» با بیان اینکه راه ائمه اطهار (ع) ادامه دارد، افزود: تا زمانی که نسل شیعیان و مسلمانان بر روی زمین است دشمنان هم وجود دارند، امیدوارم به حق فاطمه زهرا (س) زمین از ظلم و ستم پاک شود، ریشه داعش، وهابی و تکفیری خشکانده شود و مکه و مدینه از دست ظالم آزاد و به دست شیعیان مکه بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه ان‎شاءالله همه مستضعفان جهان از زیر سلطه ظالم نجات پیدا کنند و هر چه زندانی است آزاد شود، ابراز کرد: مهدی آقا شریعتی به مقام شهادت رسید مقامی که لایق آن بود، من همیشه از خدا خواستم که همسرم مفقود الاثر نباشد، اسیر نشود چون طاقت دوری‎اش را نداشتم.

همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» ادامه داد: به مهدی آقا می‎گفتم اگر شهید شوی راضی هستم، اگر جانباز شوی نوکرت هستم، وقتی فهمیدم همسرم شهید شده، به خدا بلند شدم و دو رکعت نماز شکر خواندم.

وی در ادامه سخنان کوبنده‎اش یک توصیه به جوانان و زوج‎های جوان کرد: از جوانان می خواهم وقتی وارد زندگی مشترک می‎شوند بدانند که باید زندگی کنند به خدا ما ابتدای زندگی چیزی نداشتیم پنج فرزند بزرگ کردیم، لباس فرزند بزرگمان را بر تن فرزند کوچک‎مان کردیم اما امروز ببینید امکانات زندگی جوانان فراهم است اما آنها در راهروهای دادگاه قدم می‎زنند.

همسر شهید «مهدی آقا شریعتی» با تاکید بر اینکه زندگی مقاومت، صبر و ایمان می‎خواهد، تصریح کرد: یادم می‎آید بچه‎هایم یک شب مریض شدند، ما تلفن نداشتیم و کسی هم در خانه نبود قرآن و مفاتیح را بالای سر بچه‎ها بردم و نشستم قرآن خواندم تا صبح شود و اینها را به دکتر ببرم.

وی گفت: خداروشکر اقوام خوبی دارم و این افتخار نصیب ما شده که خانواده شهید هستیم، حق همسرم شهادت بود همه آنهایی که مهدی آقا را می‌شناسند می‌دانند که شهادت حقش بود، او دوست نداشت هیچ‎کسی متوجه کارهایی که برای جامعه می‎کند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها