خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر بیارجمند+تصاویر

در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گلزار مطهر شهدای شهر بیارجمند با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود و آموزش و پرورش این بخش غبارروبی و گلباران شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۳۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود به همراه معاون پرورش و حراست آموزش و پرورش و فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر و فرماندهان واحد‌های پیشگام و دانش آموزان بسیجی واحد امیدان حافظ، گلزار مطهر شهدای شهر بیارجمند عطرافشانی و گلباران شد.
در این برنامه دانش آموزان و مسئولین ضمن غبارروبی قبور با شهدا تجدید عهد و پیمان نمودند.
علی عامری راوی دفاع مقدس شاهرود در این برنامه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز کشور و شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهدا عاشق تحصیل علم و دانش بودند به خاطراتی از شهدای دانش آموز شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: شهدا برای فرار از درس و مدذسه به جبهه نرفتند بلکه در آن سنگر نیز به کسب علم و دانش می‌پرداختند، اما در آن زمان با شناخت درست مسیر و بصیرت شرایط را برای دفاع لازم‌تر دیدند، اما در وصیت نامه‌های خود سفارش کردند که راه آن‌ها را ادامه دهیم.
وی افزود: یکی از راه‌هایی که شهدا از ما خواستند ادامه دهیم کسب علم و دانش است که مورد تاکید اسلام و قرآن و روایات است و رهبر انقلاب و امام راحل نیز بر آن تاکید داشتند، پس باید دانش آموزان ما امروز در سنگر و جهاد علمی تلاش کنند و کشور را به ارتقا و تعالی برساندند تا شهدا از ما راضی باشند.
فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر بیارجمند نیز به بیان خاطره‌ای از شهید دانش آموز بیارجمند باقری پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها