جشنواره بازی های بومی محلی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در واحد پوینده شهید اشرفی اصفهانی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۵۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشنواره بازی‌های بومی محلی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در واحد پوینده شهید اشرفی اصفهانی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول حراست و فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر شهر بیارجمند و مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در دبیرستان دوره اول شهید اشرفی اصفهانی این شهر برگزار شد.
در این برنامه که با همکاری اداره ورزش و جوانان بخش بیارجمند برگزار شد، بازی‌های بومی محلی طناب کشی، کبدی و دارت با حضور کلیه دانش آموزان برگزار شد و در پایان با حضور مسئولین هدایایی به نفرات و تیم‌های برتر این جشنواره اهدا شد.
همچنین مشابهه این برنامه با حضور دختران دانش آموز در واحد امیدان معاد حوزه بسیج دانش آموزی کوثر در رشته‌های هفت سنگ، طناب کشی و کبدی برگزار و با حضور مسئولین هدایایی به دانش آموزان منتخب اهدا گردید.
لازم به ذکراست این جشنواره فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان بخش بیارجمند در واحد‌های مقاومت بسیج برگزار که با استقبال دانش آموزان و مسئولین مدارس برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها