معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اولویت‌های اساسی سازمان صدا و سیما تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که معرفی کارآفرینان و پرسش‌گری از مسئولان مبنای کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۶۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

علی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی شبکه های استانی سازمان صدا و سیما تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است و در حوزه اقتصاد مقاومتی معرفی کارآفرینان و پرسش‌گری از مسئولان مبنای کار شبکه های استانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که سازمان صدا و سیما در حوزه اقتصاد مقاومتی با راه‌اندازی شبکه ایران کالا توانسته اقدامات مناسبی انجام دهد افزود: این شبکه نقش بسزایی در معرفی تولید کالاهای ایرانی داشته که مهم‌ترین هدف راه‌اندازی این شبکه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: معاونت امور استان ها برنامه‌های اساسی با استفاده از ظرفیت‌ شبکه‌های خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و در برنامه‌های مختلف از جمله برنامه‌های خبری نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تمهیدات لازم را انجام داده است.

دارابی از برگزاری جشنواره تولیدات مرکز صدا و سیمای استان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های برتر حوزه اقتصاد مقاومتی در شبکه های استانی صدا و سیما انتخاب و مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به خواسته مسئولان استان اردبیل به ویژه امام جمعه اردبیل در ارتباط با تولید سریال شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی گفت: مقدمات این برنامه در صدا و سیمای مرکز اردبیل و سازمان فراهم شده است و امیدواریم بتوانیم این مطالبه مسئولان و مردم استان اردبیل برآورده کنیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل ظرفیت تاریخی غنی دارد و باید این تاریخ و پیشینه غنی با تولید فیلم و مستند به همگان معرفی شود و معاونت امور استان‌ها سازمان صدا و سیما از این امر حمایت همه‌جانبه‌ا‌ی می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد نیروهای حق‌الزحمه‌ای در صدا و سیمای استان‌ها زیاد است و در این زمینه رئیس سازمان صدا و سیما دستور ویژه‌ای به مرکز استان‌ها داده تا گزارشی از وضعیت حق‌الزحمه‌های صدا و سیمای استان‌ها ارائه دهند تا تصمیماتی برای برطرف کردن مشکل این نیروها گرفته شود.

دارابی تصریح کرد: با توجه به این که تعداد نیروهای حق‌الزحمه‌ای در صدا وسیما زیاد است برطرف کردن مشکلات این نیروها نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است که علاوه بر سازمان صدا و سیما دولت و مجلس نیز باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

ارسال نظرات