خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه آذربایجان شرقی در آیین برگزار یسی و ششمین دوره مسابقات نیمه نهایی(استانی) قرآن کریم سپاه استان از قرآن به عنوان درمان همه دردهای اخلقی، اعتقادی و فکری یاد کرد که شفای آن ها با تمسک به قرآن می توان یافت.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۶۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: قرآن ریسمان محکم و نوری آشکار است که انسان را از انحرافات بازداشته و به مسیر روشنی هدایت می کند.

وی ادامه داد: اگر امروز  جامعه با مشکلات مختلفی روبرو شده همه ناشی از دوری ما از این مسیر روشنی است که خداوند آن را برای برنامه زندگی تدوین کرده است.

حجت الاسلام کاملی فر با انتقاد از کمرنگ شدن قرآن در سازمان ها، خانه ها و جامعه، اظهارداشت: اگر خانه، سازمان و جامعه ما قرآنی باشد بصیرت و معرفت در آن به خوبی دیده می شود چراکه اساس برنامه ها باید بر محور قرآن این برنامه الهی باشد.

وی یادآور شد: قرآن را اهل قرآن در جامعه باید تعبیر و تفسیر کنند که ائمه اطهار علیه السلام بهتری مفسران آن به شمار می روند و افرادی غیر آن اگر قرآن را بر اساس خواسته و منافع خود تفسیر می کنند پذیرفتنی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اضافه کرد: امروز گروه های تکفیری و وهابی قرآن را وسیله دین هراسی قرار داده اند و با نام قرآن جنایات خود را انجام می دهند در حالی که قرآن موجب نجات انسان هاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها