یک فرمانده بسیجی سیستان و بلوچستان در گفتگو با بسیج:
فاطمه میرزایی با بیان اینکه  سطح توسعه یافتگی مناطق محروم در هر کشوری امری ضروری است افزود: توسعه یافتگی مناطق محروم امری مهم و اساسی در زمینه برنامه ریزی منطقه ای و سیساتگذاری توسعه به شمار می رود.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۸۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

فاطمه میرزایی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت مکلف است که به منظور عدالت و ثبات اقتصادی و اجتماعی درصدد باشد که کاهش نابرابری های اجتماعی و اقتصادی، توزیع عادلانه درآمد را در مناطق محروم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه  سطح توسعه یافتگی مناطق محروم در هر کشوری امری ضروری است افزود: توسعه یافتگی مناطق محروم امری مهم و اساسی در زمینه برنامه ریزی منطقه ای و سیساتگذاری توسعه به شمار می رود.

این فرمانده بسیجی در ادامه افزود: باید میزان محرومیت نواحی مختلف مشخص شود تا اقدامات لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم را فراهم کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: باید نابرابری های منطقه ای شناسایی و از بین برود. از آنجایی که توسعه مناطق محروم ، پیش نیاز بسیار مهم برای پایداری اقتصادی است و نقش موثری در پیشرفت یکپارچه کشورمان به شمار می رود.

وی در خاتمه افزود: در استان سیستان و بلوچستان و سایر استان های محروم کیفیت زندگی مردم دستخوش نابرابری های عظیمی است که در بسیاری از موارد به سرعت در حال افزایش است از اینرو دولتمردان  می توانند با توزیع متعادل امکانات و خدمات عمومی گامی ئر جهت از بین بردن عدم تعادل های منطقه ای ایجاد کنند.

ارسال نظرات