خوشبختانه در سال گذشته اقدامات مناسبی در راستای جذب سرمایه گذار و رشد اقتصادی استان انجام شده که این روند باید تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۹۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه ساماندهی نحوه هدایت و توجیه سرمایه گذاران داخلی و خارجی، با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار داخی و خارجی در اقتصاد استان اهمیت بسزایی دارد، گفت: مهم ترین اولویت استان، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است که رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در پی خواهد داشت.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه تمامی مدیران استان باید برای رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری در استان اهتمام جدی داشته باشند، افزود: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات مناسبی در راستای جذب سرمایه گذار و رشد اقتصادی استان انجام شده که این روند باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن استعلام فعالیت سرمایه گذاری در استان ضرورت بسیاری دارد، اظهار داشت: نباید استعلام فعالیت های سرمایه گذاری به صورت فیزیکی انجام شود و سرمایه گذاران باید در پروسه اداری مورد تکریم قرار گیرند و در بازه زمانی کوتاهی، کارها انجام پذیرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: دستورالعمل هایی توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برای طی فرایند اداری از سوی سرمایه گذاران تهیه شده است که باید این دستورالعمل ها طی مکاتبه اداری به تمامی دستگاه های مرتبط ابلاغ شود و مدیران تا یک هفته فرصت خواهند داشت تا نسبت به بررسی و ارائه نظرات خود اقدام کنند.

اسداله درویش امیری گفت: ضروری است با تعیین نقاط ضعف و قوت دستورالعمل تهیه شده توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ، مطابق با جمع بندی انجام شده نسبت به انجام مراحل بعد اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید پشتوانه مناسبی برای مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ایجاد شود، افزود: مشکلات و مسائل پیش روی سرمایه گذاران در بخش های مختلف باید توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری استان پیگیری و در صورت نیاز و ضرورت نسبت به هماهنگی با مدیریت استان اقدام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکهاقدامات صورت گرفته برای جذب سرمایه گذاری صنعتی استان مناسب بوده است، خاطر نشان ساخت: در سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته واحدهایی همچون شرکت گلرنگ در مساحتی بالغ بر 16 هزار مترمربع در زنجان مستقر شدند و طی 6 ماه گذشته عملیات اجرایی مناسبی نیز داشته‌اند.

 

 

ارسال نظرات