خبرهای داغ:

مقبره شهدای گمنام اندیمشک پذیرای یک هزار زائر سرزمین نور

مسئول هماهنگی موکب‌های یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: مقبره شهدای گمنام اندیمشک پذیرای بیش از یک زهرا زائر سرزمین نور بوده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۴۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰

بهمن پاپی در  اظهار داشت: امسال و هم زمان با آغاز سفر معنوی زائران اربعین و کاروان‌های راهیان نور، شهرستان اندیمشک پذیرای عاشقان اهل بیت(ع) از سراسر کشور است.

وی افزود: مقبره شهدای گمنام این شهرستان نیز با توجه به موقعیت خاص و منحصر به فرد خود به جهت پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین آماده سازی و خدمات ویژه در این یادمان هشت سال دفاع مقدس شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک پیش‌بینی و مهیا شده است.

مسئول هماهنگی موکب‌های یادمان شهدای گمنام اندیمشک عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و تاکنون بیش از 12 هزار زائر اربعین وارد اندیمشک شده و از خدمات پیش بینی شده در مقبره شهدای گمنام این شهرستان برخوردار شده‌اند.

وی افزود: هم چنین در طول روزهای اخیر، بیش یک هزار دانش آموز از شهرهای مختلف کشور وارد خوزستان شده و با حضور در مقبره شهدای گمنام اندیمشک از خدمات پیش بینی شده در این یادمان هشت سال دفاع مقدس، برخوردار شدند.

پاپی بیان کرد: این زائران سرزمین نور در قالب 24 دستگاه اتوبوس و از شهرهای مختلف ایران اسلامی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام و از نزدیک با راه و منطق شهدای ایثار و مقاومت، آشنا شده‌اند.

وی گفت: زائران سرزمین نور از استان‌های اصفهان، خراسان، لرستان و دیگر شهرها و استان‌های کشور به خوزستان وارد شده و از مناطق عملیاتی این استان دیدار و در مسیر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گام برداشتند.

مسئول هماهنگی موکب‌های یادمان شهدای گمنام اندیمشک ادامه داد: ادای احترام به شهدای گمنام شهر حماسه ساز شش مهر و چهار آذر، قرائت فاتحه، برگزاری نماز جماعت، روایت‌گری، تلاوت قرآن و ادعیه‌های مذهبی از جمله ویژه برنامه‌هایی است که با حضور زائران سرزمین نور در مقبره شهدای گمنام اندیمشک به اجرا رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار